דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים מקצועי 

מאת    [ 31/01/2010 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 2662 פעמים ]

בשנים האחרונות גוברת ההבנה כי עיצובו של אתר הוא אחד החלקים הכי חשובים בבנייתו. אם בעבר ראינו המון אתרי אינטרנט שהשקיעו מעט מאוד בעיצוב מתוך מחשבה שאין זה הכרחי, הרי שהיום כל חברה קטנה מקפידה על יצירת קונספט עיצובי וקו מיוחד משלה. עיצוב האתר שלכם הוא הדבר הראשון שהגולש רואה כשהוא נכנס- אם העיצוב נעים ומושך, יתכן והגולש ישאר ויבדוק דפים נוספים באתר, אך אם לא השקעתם בעיצוב והאתר נראה חובבני או סתמי- הנה גולש אחד שלא יחזור לבקר.

אז איך דואגים ליצור עיצוב מושך לאתר אינטרנט?

•    קבעו רעיון כללי,קונספט עיצובי מעניין ומיוחד שיסמל אתכם במרחב האינטרנט. עיצוב האתר שלכם יכול להיות מושפע מלוגו החברה (ולכן כדי להקדיש מחשבה גם לנושא של עיצוב לוגו ) או מרעינות נוספים שעלו לכם, אך חשוב שייצג את אופי החברה ואת תחום העיסוק שלכם. לדוגמא, עיצוב אתר לעורך דין שכולו צבעוני וצעקני יהיה לא הולם ולא ישרת את המטרה שלכם.


•    זכרו כי העיצוב הוא לא הכל, אלא משרת את העניין של הגולש באתר. לפיכך, במידה והעיצוב מפריע לחווית הגלישה או מהווה בסיס לא ברור לאתר, כך שהגולש לא יכול להתמצא, איבדתם לקוח נוסף. בעת תהליך עיצוב אתרים חשוב להקפיד על עיצוב נקי המאפשר הבנה ותפיסה מהירה של מבנה האתר- מה נמצא איפה ואיך להגיע לשם.


•    שמרו על סדר ונקיון, גם אם נראה לכם שאלמנטים נעים, פונטים מיוחדים, ריבוי צבעים ושאר רעיונות יצירתיים הם הדבר שיסייע לכם במכירה. מרבית הגולשים מעריכים עיצובים נקיים ומעניינים, אך לא מגובבים ורועשים. עיצבו מוקפד, אסטתי ומסודר יסייע לכם להעביר מסר של עסק מאורגן ואמין.


•    מומלץ לשלב את לוגו החברה באתר במספר דרכים והלקפיד לעשות זאת באופן שאינו גורע מעיצוב האתר. חשוב כי בעת הגלישה אנשים יזכרו מי אתם ובמה אתם עוסקים. כמו כן, ביקור באתר מוקפד המכיל את לוגו החברה יסייע לכם בקיבוע המותג בזכרון הגולשים.


•    תוכן האתר חייב להיות מושך ומעניין אף הוא, לא רק מבחינה טקסטואלית אלא גם מבחינה ויזואלית. טקסט שכתוב טוב אך לא מעוצב כהלכה לא ימשוך אף אחד לקרוא אותו, כך שאם אתם מעוניינים למכור מוצר כלשהו או לשכנע את הגולש לשכור את שירותיכם- כדאי שירצה לקרוא את מה שיש לכם להציע.

עיצוב לוגו - אוסף של עיצובי לוגו עיצוב באנרים - מגוון באנרים מעוצבים של לקוחות.  עיצוב פלאש - היתרונות של פלאש ומגוון עבודות לדוגמא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב